lördag 4 december 2010

Godmorgon

Ja ni mina vänner, denna lille vännen som jag har i magen verkar inte ha något behov av att komma ut alls.
Klagar jag efter 2 dgr, haha! Läste lite inlägg som folk gjort när de börjar närma sig + 14.
De verkar bli väldigt frustrerade och den vanligaste kommentaren var "idag tänker jag inte gå upp ur sängen".
Hjälp tänkte jag, måste bli världens längsta dag om man inte ens ska gå upp.
Det jag försöker säga är att de stackars kvinnorna verkar bli EXTREMT deprimerade, känsliga, arga och irriterade.
Jag vill inte komma till det stadiet!

Igår fick jag och Tussie lite julklappar avklarade iallafall ;) Mysig eftermiddag på stan vart det! Var inte sjukt mkt folk heller, det gillas. Men efter 3 timmar så stod sammandragningarna mig över huvudet. 3 timmar ganska bra gjort ändå ;)
Sen vart det mys med pälsklingen hemma..

Idag ska jag nog bege mig över till Mor och Far och tigga en kopp kaffe och fixa lite inför en annan julklapp.
Kanske blir det en liten värk eller två också, eller inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar