tisdag 14 december 2010

Varning för skuttande, extremt höggravid kvinna på fel sida av viltstängslet i västeråker!

Ska slänga i mig en kopp kaffe och lite lunch sen blir det julgodis :)
Tar en lugnlugn dag idag.

Igår så vart det en enda lång fika på eftermiddagen, mycket cookies.
Såklart han inte vill komma ut, så mycket godsaker han får där inne.
Kommer att ha abstinens när han kommer ut, tur att mjölken är så söt.
Annars hade det blitt ångest!

Tussie, Freddie och jag tog en promme med deras eller hans vovve.
Mötte Ellen som satte griller i huvudet på mig om joggingturer och hoppande.
Så jag försökte på mitt eget lilla klumpiga skuttande vis jogga lite,
Lyckades inte så bra måste jag erkänna.
Ingen bebis men en sjuhelsikkes jävla foglossnings smärta på kvällen.
Är fortfarande helt bortdömnad down stairs och självklart var jag tvungen att kolla hur det såg ut.
Trots alla varningar.
Förstår nu i efterhand vad alla varnade för.
Är blå nere i ljumskarna ska jag säga. INGEN VACKER SYN!
Det är verkligen x antal kilon som trycker på där, huvva!

Hemma hos Moster bjöds det på färsk ananas, det sägs ju att det också kan hjälpa till.
Men nej, varför ger man inte upp? haha, men nu är det nära oavsett som tur är!

Nej som sagt, lunch och sedan mera godis ska in i detta hus. Me like ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar