onsdag 8 december 2010

+6

Ja ni mina vänner inte trodde jag att jag skulle sitta här den 8 december utan en liten gosig lillkille bredvid mig för 1 månad sen. Men där ser man. Börjar faktiskt bli lite smått deprimerad nu.
Önskar att man kunde göra nånting för att påverka det mer själv, men nej tålmodigt väntar vi.
Igår kväll hade jag jätte ont i magen igen men så somnade och nästa gång jag vakna så var det borta.
Funderar allvarligt på att inte gå och lägga mig kanske inte försvinner då, eller?

Igår drog jag över till Mami & Papi, fick lite sypmatier och så fixade vi lite med en julklapp.
Men nu är den klar iallafall, wiihoo. Fick en del inhandlat igår också, duktig flicka!

Idag ska jag försöka pallra mig inåt staden för att luncha med Linda, besöka mvc och sen kalasa hos Tussie som fyller år idag. GRATTIS!
Jag har dessutom gjort min hemmafruerliga plikt och bakat kakor åt henne, dom fick om möjligt ett mvg. Börjar bli riktigt bra på det där nu ;)

Hoppas hoppas barnmorskan har något vettigt att säga idag, väntar typ på ett mirakel från henne.
Stackarn, stor press :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar