fredag 17 december 2010

NY VECKA

Ja vi hann ju med ÄNNU en ny vecka. Det trodde jag inte, men går faktiskt in i v.43 idag.
Ni kan ju tänka er hur "mamma" mår just nu.
"Bebbe" är lyckligt ovetandes om det som komma skall.

Lyckliga som vi är så ska vi äntligen få ses öga mot öga inom en snar framtid :)
Tänkte att jag slänger upp lite magbilder, såklart vid ny vecka.
Nästa magbild blir förmodligen på en "plattare" variant :)




En sprickfärdig mage som hänger ganska mycket!


Har klarat mig från bristningar, peppar peppar.
Fan vad förbannad jag skulle bli om det kom några nu.


Haha, seriöst. Inga kommentarer på den här bilden.


Ser lite bättre ut på håll iallafall :)




Kommer sakna tjockis magen i början tror ja.
Kommer bli jätte tomt, eko där inne.
Fast det ska bli jäkligt skönt att kunna röra sig lite lättare.

Fan vad sjukt egentligen. Det ligger en 4 kg Bebis i min mage.
Som Emil och jag har skapat :)
Jävligt sjukt när man tänker på det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar