måndag 13 december 2010

Sankta Lucia

Jag kom på nyss att jag totalt glömt bort min teori om att få Bebis på Lucia. Jag gav upp helt enkelt, hehe!
Har ju drömt 2 ggr att jag fött en pepparkaka på lucia. Som tur är vart det bara en dröm :)

Men en sak, seriöst självmordsbombare? Vart fan är vi på väg?
Om det nu inte var något "terrordåd" så var det ett helvettes jävla sätt att ta självmord på.
Kommer på ett dussintals andra sätt som jag personligen skulle föredra före.
Om det nu var att skada andra också som var meningen, så vart det ju inte så lyckat!
Skulle bra gärna vilja veta vad som pågick i huvudet på den där mannen.

Igår så hann vi med massa bra skit, sälja kangoon, tippen, sälja ett torkskåp, fika hos Emils bror, åka till Bålsta med lillnicke och handla plug in kit.
Samt slappa på soffan med lite knäck. Bra dag!
En sak bara, hemvägen från Bålsta vart en helvettes jävla väg, har då aldrig haft så ont i magen.
Min teori var att jag suttit ner för länge, huvvaligen säger jag bara! Inte värkont útan ontont :/

Emil och LillNicke fick deras första kontakt med Emo människor också.
haha, dom var helt fashinerade.
Niklas skulle handla högtalare och sånt skit begagnat från en annons på blocket.
Dom gick upp och hämta det där medan jag var kvar nere vid bilen, De kommer ner och Niklas är skitnöjd med att ha prutat 1500:- han lyser.
Lite för blyg för sånt annars, men overcome his fear när han var tvungen att ringa på annonsen, haha!

Vi diskuterade deras stil och kom fram till att det var nog åt Emo hållet.
Emil var noga med att påpeka det sen i telefonen.
"Vi har köpt högtalare av Emon"
Dessutom framgick det ut konversationen att han typ var i 20 års ålder,
hade bara en fungerande arm och vägde typ 50 kg.
Jag kollade på LillNicke och du vart förvånad över att han accepterade ditt bud.
Han vågade väll inte annat fattar du väl, två fullvuxna karlar stampar in och ska köpa dom liksom.
Stackars pojke, kände sig nog lurad :/

Idag ska jag in till BM och jag ska stå på mig och proppsa på en tid hos bedömningen absolut senast fredag.
Började ladda redan igår, ni vet annars mesar man bara. Slutar med att man bara Okej det går väl bra.
Nej, huuh huuh. (Laddar) ;)
Sen kommer Tussie och Freddie ut och fikar lite. Känns så konstigt att lillTussie har pojkvän igen.
Hon är sådär mysigt nykär, är riktigt avundsjuk! På känslan alltså!
Sen ska vi till min Kusin och fika, hon fyller ju år idag!
En jävla massa fika helt enkelt. En vanlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar