söndag 12 december 2010

Lugnet efter stormen

Efter mitt fina Drama har allt vart lugnt.
Har lite molvärk till och från och sammandragningar men inte mer än så.
Jag har numera ställt in min hjärna på nästa helg och förlikat mig med tanken.
Det är max 1 vecka kvar till lillskrutten verkigen, verkligen kommer vara ute :) gaaah!
För övrigt har nog det här varit en utav dom längsta veckorna i mitt liv
och jag tänker inte uppleva en sån vecka till. Aldrig!
Igår for jag och Mami runt och kikade lite julisar och
sen åkte vi hem till dom och baka lite julgodis varianter.
Det vart en chokladknäck med pumpakärnor och flingsalt.
Låter helt udda, men vart förvånansvärt gott.
Till och med jag som är så inbunden liked it ;)
Sen vart det polkagrisfudge också, Slurp!!
Emil kom över och vi stannade på middag också! Guld värt!

Vi var igång precis hela dagen. Vi sa det på kvällen kommer han inte ut efter denna dag så kommer han nog inte utav sig själv överhuvudtaget.
Jag sitter ju här nu, totalt inställd på nästa vecka :)

Nej nu ska jag ta fram piskan och se till att vi får lite mer saker gjorda idag!

Hoppas ni haft en trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar