fredag 10 december 2010

Gaaaaah

Det blir ingen bebis här hemma.
Är det några fler än jag som börjar tvivla på att jag faktiskt ät gravid??
Idag är det + 8 Fyyyyy!
Nej det var ju inte såhär man tänkt sig direkt, jag som trodde INNAN Bf. Tjii fick jag!
Det är nästan ännu mer irriterande nu när man VET att man är på G, öppen och slemmis som gått.

Igår balla jag ur, förmodligen med hjälp av sömnbrist. Spenderade hela kvällen med att ligga och grina i Emils knä i soffan. Typ sådär kaotiskt grinande som för det mesta bara kan lyckas åstakomma vid dödsfall eller riktigt brustet hjärta ;) Tur att min storFis var hemma och kunde klappa.
Men jag hade fel angående datumet åter igen, jag kan nu säga att det åter igen INTE är nån bebis i sikte.
Aldrig har man väl längtat efter smärta på detta sätt förut :P

Kära Maria Montazami är på besök på nyhetsmorgon idag, hon är så söt.
Så jag ska spendera förmiddagen med att glo på tv.
Sen hoppas jag att Terror hittar ut i snön :D

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar