tisdag 14 december 2010

En dag närmare, wiihoo.

Vilken slappardag verkligen, har inte ens gått utanför dörren, schliii lite pinsamt!
Men jag kan som vanligt skylla på mig graviditet, höhö!

Idag har jag provat på lite nya (för mig) julgodis varianter, en "knäckbräck" och en egen toffefe (stavas?)
Vart riktigt smarrigt faktiskt. Nu ska de bara frysas in och placeras allra längst bak i frysen så jag håller mina egna klåfingrar borta iallfall en vecka till ;)
Gjorde Mozartkulor också, men det är ju en favorit i repris.. och knäck har ´jag ju redan gjort och ätit upp, hehe!

Nej ska man gräva ner sig i soffan igen då! Imorgon har jag NOLL planer, wonder what to do?

För varje dag som går kommer jag en dag närmare lillplutten, känns bra att tänka så!

Pözz :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar