måndag 6 december 2010

Bullshit

Halluu, måndag den 6 december och DET HÄNDER INGENTING!
Jag försökte nog intala mig själv igår att jag hade tålamod, men vilket jävla BULLSHIT.
Gissa vem som låg och grinade i sängen igår och skrek på Emil så fort han försökte närma sig.
Stackarn! Fy fan så drygt det här kommer att bli, 1 vecka och 3 dagar till bedömning.
Anledningen till att jag vart lite extra sur igår var att jag hade "förvärkar" när jag låg i soffan och glodde på Beck, som kom och gick under hela filmen. Sen när jag la mig i sängen, Putsväck!
Enoying or what?

Har gormat lite här på morgonen också, mina kära karl tog sig inte till Jobbet idag heller.
Men idag tror jag det var latmasken som höll han hemma ;)
Han hade nog räknat med att påbörja sin 10 dgr Pappaledighet vid det här laget.

Idag tänkte jag fara ner på stan och handla lite mer julklappar, släpar nog med mig Karln också.
Han kommer känna sig så plågad att han kommer smita till jobbet med nöje imorgon, haha!

PLEASE GE MIG STYRKAN ATT INTE UTFÖRA KEJSARSNITT HEMMA I KÖKET IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar