onsdag 27 oktober 2010

Wtf is this?


Den har dagen vart en besvikelse. Mår som en jävla apa, började med att jag fick gå och lägga mig igen kl. Tio. Med ''mensvärk'', yrsel och huvudvärk. När jag vaknade nästa gång var i alla det magonda borta. Har varit konstant hungrig hela dagen. Jag har ätit som fan men det går inte bort wtf är det om? Mina hjärna är totalt ostimulerad över att ha varit hemma så länge. Så nu måste jag göra något, spya i halsen eller inte! Skit dag med andra ord. Hoppas ni har haft det bättre :)

2 kommentarer:

  1. Frida det är inte okej att du har en likadan poncho/kofta som jag, vi har redan haft problemet med att folk tror att det är jag som är gravid. Och vad ska jag tänka nu när du som är i snart 9e månaden har det, är det jag som går och tror att jag är gravid och köper såna kläder eller är det du som klämmer i dig i dom..det skulle jag vilja veta? eller så kanske det bara är så att vi har precis sama smak :) saknar dig! <3

    SvaraRadera
  2. haha, men jag vart ju så avundsjuk, den var så fin. Sen hängde den där på HM och då rycktes jag med ;) Det är inte jag som går och handlar på FEL avdelning, mohaha!

    SvaraRadera