lördag 2 oktober 2010

Dagens verklighet

Vart inte lika effektivt som jag hade tänkt mig.

-Hämtade sängen, fastnade på lunch!
-körde över sängen, övade backning med kärra!
-Vände och vred i gästrummet i ett par timmar!
-4 års kalas!
-Middag 20.30!

Dagen går så jävla fort, önskar att jag skulle ha Energi åt ett par timmar till!
Men dagens plus var att pappa följde med hit och fixade Elen i köket och till spottarna på baksidan.
aha, nu börjar köket kännas mera klart!
och att mamma följde med hem, så fick sällskapa med henne hela dagen :)

Imorgon blire mickelsmäss med Emils nya bästis (morfar) och sedan fortsatt planering av dessa två sovrum jag inte får nån ordning på! Kanske ska ta tag i den där tomtstädningen också!

Nu ska jag göra lite kola att smaska på! Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar