söndag 10 oktober 2010

Nej fy faen så uttråkad jag är. Om hjärnan skulle fungera så skulle jag säkert komma på jätte många saker som behöver göras. Men den är avstängd!
Grabbarna är lite mer effektiva :) Saknas bara ett tak som tillkommer nästa helg! Jag servar med mat som vanligt, det är det jag roar mig med. Försöker få lite tvätt gjord också, blö!

Har hunnit planera veckan som kommer iallafall. Inga fler sysslolösa dgr som idag!

Måndag- plugga, måste avsluta två kurser. storhandling!
Tisdag- skriva prov, besök på förlossningen. (spännande)
Onsdag- kurs 2, föräldragrupp
Torsdag- Mvc och prov 2
Fredag- Hämta barnvagnen :) Köpa till lite mer saker till den. Eventuellt åka till Thuns.

Som vanligt hoppas jag på att intresseklubben antecknar detta!!!!

Ska man gå ut och leta efter en kantarell kanske! Eller trumpetsvamp, vet hur de ser ut, det är viktigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar