onsdag 20 oktober 2010

Lika fräsht väder idag, mmm man blir så varm i kroppen...

För att kompensera för rusket, vart det en kopp varm Oboy till frukost, slurp! Det nästan ilar i tänderna av allt socker, konstigt att man inte har haft fler hål ändå. Levde i princip på oboy förut :)

Känner mig allmänt hängig, snorar, hostar, blåsor i hela käften och lite ont överallt.
Igår skrämde jag upp både Emil och mig, vi satt och glodde på Tv igår kväll och då slog det mig.

-Tänk om jag skulle börja få massa sammandragningar nu, och om ett par timmar skulle man inse att det inte kommer gå över, och att det är dags.
-(inget svar, bara ett par gloende ögon)
-Ja men det är ju så det kommer vara. En vanlig dag, tv och skit och sen är det dags.
-(glor fortfarande)
-(glor tillbaka)
-Så har jag aldrig sett på det. Men men men men..... så kommer det ju att vara.
- FYYYYYY FAAAAN vad läskigt!


Efter det satt vi endast tysta och funderade.

Man kommer ju visserligen bli mer och mer förbered (varnad), med slemproppar och förvärkar mm.
Men tänk om den skulle komma tidigare, man säger ju 40 v +/- 2 v.
Det är ju bara 3,5 v till v.38 (svimattack)
Shit pommes, får skakningar... måste öva på profylaxen! Andas in, ner i magen, andas ut. Puuuh!
Jag snarare håller andan när jag tänker på det, fast med ett leende på läpparna. SÅKLART!



Ingen syster på skype idag heller, nu börjar man ju känna sig riktigt ratad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar