tisdag 5 oktober 2010

tada!

Mitt lugna/långsamma liv har börjat, (kommer vara iallafall i 8 veckor). Somnade runt nio igår och sov till nio i morse, bra där :) Var i ju för sig vaken en del i natt men det räknas inte, inte idag!
Jobbar 13-17 idag, hur skönt som helst.

En update om vad som hände hos läkaren igår. Jag hade tagit på mig pansarskölden (inge gråt).
Sa åt henne att jag inte behöver träffas egentligen för jag bestämt mig att jag ska ta ledigt från och med nästa vecka. Orkar inte hålla på längre.
Det var som att vifta med ett trollspö, så nu är jag sjukskriven 50 %. Jag är fortfarande ledig den andra halvan från och med nästa vecka.
Så nu har jag en halv inkomst, i allafall två veckor till, sen får se om Fk godkänner sjukskrivningen.
(ni vet)!

Men jävlar vad hon är inne på det psykiska den där läkaren Hon Lyckades få med några fina ord, som "nedstämdhet, labil, koncentrationssvårigheter".
Jaha tänkte jag när jag läste igenom pappret efter, är det såhär jag mår???
Kände knappt igen mig i nått hon skrivit, bara att jag var trött.
Min huvudvärk fick hon till konstant värk kring höger öga, What?
Snacka om att inte förstå varandra, det blir inge bra med nånting då.
men jag har inte the gutts att säga ifrån att jag vill byta. Är lite mesig när det gäller sånt.
Huvudsaken att jag inte behöver träffa henne igen, puuh!



Såg att det var sista dagen idag att beställa barnkläder från Nelly och få 100:- i rabatt. (nått med barndagen) om man handlade över 300:- ska gå in och kolla om det finns nå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar