tisdag 26 oktober 2010

Vad har du att erbjuda dagen?!

Godermorgen, Fan vad jag älskar att vakna av mig själv. Gå upp och göra världens godaste frukost och sitta och glo ut och fundera ut vad man ska göra under dagen???
Har verkligen fallit in i "lunket" nu, allt tar fööörbannat lång tid att göra.

Igår åkte jag in till Sara en sväng, Gubben låg ju och nös här hemma :P
Där fick man fika och sen vart det en sväng till Gränby. Lunk Lunk, och typ tre timmar senare gick jag därifrån med en amnings Bh, en duk, mat, två bodies och en kofta.
Det var en sån här shoppa på presentkorts dag :D
Men angående Amnings bh,  jag är själv lite i chock. Trodde inte jag skulle hitta nån som jag kunde tänka mig att ha på mig. Men ibland glömmer man att vi lever 2010 och självklart hittade jag en som så ut som alla andra Bh:ar, Lite skönare bara ;)

Jaha, men som sagt. Undrar vad man ska göra med denna dag? Kanske dags att Plugga lite igen.
Skjuter ju lite på det med flit, men man kan ju inte vänta hur länge som helst.
Vore jäkligt olyckligt om jag inte skulle hinna klart sen :/

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar