fredag 8 oktober 2010

Fredag, fredag fredaaaaaaaaag!

Godmorgon godmorgon!

--Har beslutsångest hur jag ska göra med "babycribb". H hörde av sig nyss och ville sälja sin Babybay och Mamma och jag ska ses för att kika runt på säng idag. Hon ville köpa det...

När man skrev ner det så verkade det inte som ett så svårt val längre, eller? (pay or not to pay?)

--Igår kväll satt jag och Emil och räknade ihop 1 års räkningar. Alltså FYFAN vad med pengar det blir på ett år. Tur att vi gjorde det, vi fick en allvarlig funderare båda två.
Kommer ju i princip vara utan en inkomst i ett par år eller det blir ju inte många tusenlappar.

Jag hade en del fina kategorier, Böter 4350:- haha seriöst! Parkeringsböter! Pinsamt!
 Nej men det är faktiskt chockerande vad skiten kostar när man räknar ihop det...
Det är en kategori kvar att räkna ihop, Klädbeställningar! (svälj)

--Nu ska jag göra mig iordning och åka och hämta släpkärran hemma hos Mami och Papi. Hoppas att jag kan koppla fast den själv :/ har aldrig gjort det förut. Övade ju backning i helgen som va, men glömde lilla detaljen om att koppla på, hehe! Men det kan väl inte vara så svåååårt!

--Ikväll kommer Emelie Och Mika(el) på food. Vi har pratat om Kött, Klyftpotatis och Bea hela veckan. En grillmeny fast utan grill ska vi få till. Efterrätt måste vi ha också Såklart!

--Byter vecka idag, 55 dagar kvar. Jag dööör så fort det går. Slänger upp en Kaggbild och lite info senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar