tisdag 19 oktober 2010

Väntar...

hupphupp.

Sitter och väntar på att syster ska logga in på Skype, men jag verkar övergiven. Hon skulle inte skypa om det var fint väder. Så det här betyder alltså att det är fint väder där, jävla as.
Här hemma faller man ju in i en plötslig depression bara man slänger ett getöga på fönstret.

Idag ska jag måla, lite vindskivor, panel och lockpanel. (olika sorters plankor). Kan hålla till i garaget i allafall. Tur det annars hade det inte blvit vackert, och blött.
Skulle behöva grunda stolparna ute också, men som sagt VÄDRET.

Hämtade gungstolen igår :) Nu står den i the African corner. Funderar på vad jag ska ha för kuddar eller pläd i den. Jag kan ju inte sy, för fem öre så jag måste blanda in nån till  i detta projekt.
Hon skrattade lite när hon såg att jag var gravid, hon hade själv inskaffat den när hon väntade första. Men nu var de så stora barnen att det var dags att gå vidare.
Jag sa ju att det var värsta BOA ideén, haha!

Nej nu ger jag upp. Ska nog lägga upp en bild på det dåliga vädret åt Jossan. Så att du kan känna att vad det än är för väder i Aussie så är det bättre än det här. Varsågod Jossan!




Baj Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar