lördag 30 oktober 2010

Hörni är det Halloween idag??? Fattar nada, om det är det så har jag verkligen isolerat mig bra här ute i obygden för jag har tokmissat det.

Har spenderat dagen hos Mamma & Pappa, bakat och skruvat Ikea möbler. Dagen svischade förbi, fort som faen. Känns som om man inte hann nånting.
Vart Pizza till middag idag igen, blöö. Ingen mer Pizza på flera månader :/

Vi har intagit soffläge i Västeråker och äter Bountykaka (som mamma och jag baka), smarrigt värre!
Kommer bli ett bakfreak jag med :)

Trodde jag bröt benet av Bebbe idag. Hans fötter/ben ligger ovanför mina revben känns det som.
Så böjde jag mig ner fort, Knak sa det. Aj aj aj tänkte jag, där rök revbenet, Helvette!
Men det gjorde inte ont på mig, vad var det då som knäcktes.
Vart livrädd att hans ben ska ha klämts fast och brytits av. Kan de det? Han har rörts sig som vanligt.
Nej det är kan det väl inte, hur skulle det gå till????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar