fredag 15 oktober 2010

Bil dag

Natten till idag var hemsk, Emil kunde inte sova och låg och vände och vred på sig. Han hade nog lite feberfrossa och var allmänt ömklig. Han vart hemma idag iallafall... kl 10 då var han tokrastlös och behövde göra någonting.

Vi gjorde en gubbjävel en god gärning och hjälpte honom städa ur ett garage som Emil slutade hyra för snart 5 års sedan. Idiot gubbe säger jag bara, tycker synd om så patetiska människor. Tror ni han var nöjd ändå, nejnej. Måste tillbaka på söndag. Eller måste och måste, vi har ingenting med det där att göra men vem orkar tjaffsa. Man har annat att lägga Energin på. Vi ska seriöst dit och hämta ett bilbatteri som tillhör någon annan, haha!

Vi var och hämtade barnvagnen, wiiie. Har rullat omkring med den här hemma nu :) Testat gunget har gjort med. Det blir útmärkt det där, men det irriterande var att jag glömde köpa regnskydd. Måste tillbaka nån dag. Köpte en supermysig åkpåse, varm som fan. Mini kommer kunna ligga naked i minus 30 grader.

Vi har åkt ut till Björklinge och hämtat massa saker (råspontsluckor) till farstukvisten. Så imorgon får vi tak också, woopwoop! Blir super bra. Ska bara upp med några snygga lampor och lite krukor, sen blir det woila.

Men som dagt det känns som vi har spenderat det mesta av denna dag i bilen.

Vafan hände med texten?? Nu ska jag gosa ner mig hos min fortfarande väldigt ömkliga karl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar