torsdag 7 oktober 2010

Bye bye workiness, hello babyness... (nynnar, tönt jag vet)

Nu sitter man på jobbet, och har försökt radera ut mig själv. Sorterat upp alla papper och stått vid strimmlaren för det mesta, haha! Känns väldigt skönt faktiskt, kommer ej att falla in i en deppis :)
Eller vänta nu, är ju redan nedstämd, höll på att glömma ;)
Kramar en efter en hejdå, även fast jag förmodligen kommer komma in nästa vecka och ordna upp med chiefen som är bortrest!
Men nu blir det en kopp kaffe, sen utgång = hemgång for ever ( eller ja... ni fattar)


Igår på föräldragruppen vart det smärtstillande prat. Kom fram till lite, tror jag. Hinner säkert ändra mig!

-Tensmaskin ska hyras
-Lustgas
- Epidural om det behövs. (vilket det troligtvis kommer att göra, ajaj)
men tar bort morfinet i, har aldrig reagerat bra på morfin.
- akupunktur kan jag också tänka mig att testa.

Vad tror ni om den medicinska combon???



haha, jag är öppen för alla förslag. Hoppas på att klara det på så lite som möjligt, men är inte för stolt för att tillkalla det tunga artilleriet.

Sen det där med sterila kvaddlar verkar ju sjukt. Fast jag blir alltid så fashinerad av sjuka saker, så ska läsa på mer om det :D kanske skulle vara nått. Det räknas ju fortfarande som alternativ medicin och påverkar inte Bebbe ett skvatt. Í princip smärta mot smärta!

Finns länk HÄR om ni undrar vad det är för nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar