torsdag 7 oktober 2010

Nu jävlar har boandet börjat på allvar :)


Alla som har varit in i min tvättstuga tidigare, vet att den inte varit så funktionell ;)

Men nu har jag donat där inne så nu börjar det bli riktigt hemtrevligt. Var till och med tvungen att lägga ut en handduk, bara för att.
Haha, jag trodde inte jag skulle hålla på, på detta vis. Men tjii fick ja :D

Jag har inte börjat tvätta bebiskläder än, men jag lär ju börja snart. Så dålig jag är på att tvätta.
Beviset på det, var att vi har försökt lokalisera bajslukten den senaste veckan.
Alla som har ett avlopp som inte används på ett tag vet vilken bajslukt jag menar.
Jag har sprungit och hällt vatten i allt verkligen, men den har inte försvunnit.
Men idag när jag började greja vid tvättmaskinen, AHA. Jag dog så jävla illa det luktade.
Tänkte efter och det var nog X antal veckor sen jag tvättade. (börjar märka det i troslådan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar