söndag 24 oktober 2010

Goder morgen!

Dagen gick super fort igår. Jag och LillNicke gav oss in på Ikeas Kitchenplanner och satt i två timmar typ. När vi skulle spara, shupp BORTA! Vi höll på att slita av oss håret :/

Jag och Emil hann slänga ett par släp med skit. (skönt) och måla lite panelbrädor.
Sen var det bara att börja göra sig ordning och kasta sig iväg till Tussie. Där bjöds det på Tacos, mumma! Hon skulle även färga hennes systers hår, så vi vart 1 timme sena till Linda ändå.

Hemma hos fördelsedagsbarnet var det fullt hus. Alla "lantisar" var där. Fast det är nog bara jag som faktiskt är lantis numer ;) Det var grymt kul att se allas trynen iallafall.
Linda hade gjort jätte fint med snittar och grejer. Men det var så mkt folk att jag nästan inte såg till henne på hela kvällen. Hon fick allt hon önskat sig iallfall, så värd det!

Skämtet som gick var; Dra in magen så jag kommer förbi och fram. KUL!

Stackars Bebbe har fått vart på Ferre två dgr i rad är helt slut nu. Han visa sig knappt på hela kvällen, han gosade in sig så lååångt bak i ryggen han kunde.
Det roligaste var Patrik som kände på magen och vart helt förundrad över hur hård den var. Han hade tänkt att den skulle kännas lite mer som ett bröst. You wish, världens största Patte.

Idag ska jag måla lite till, hem till Mami & Papi, in och handla lite spottar till farstun, Käka Kinesmat och gå på Bio. (ja det var nog allt)

HEJHEJ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar