onsdag 20 oktober 2010

ordinary evening

Halluuu.
En eftermiddag i Örsa var inte dumt, där vart man bjuden på after eight kaka. Hur smarrigt är inte det.
Fick med mig resterna hem dessutom, Helene gillar att göda mig :) Hon erkände det själv!
   Deras minsting Noel är verkligen drabbad, stackars. Men han var lika glad för det och stabil. Jäkligt bitig! Söt som få!

Nu ligger man på sofflocket och kollar på Grey´s, här lär man bli kvar ett tag.
Min underbart söta man har lagt sig i sängen för att läsa, sött va?
Bebbe ska nog äntligen byta till vänster sida idag, han bölar fram och tillbaka. Precis som om han testar bästa ställningen. Än har inte fått till den, bara min högra revben får vila är jag nöjd :)

Roligare än så här blir det inte idag. HEIPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar