torsdag 14 oktober 2010

En smygkik på magen inför v.34 imorgon.


Barnmorskan sa igår att min mage stod som högst nu. Det hoppas jag fanemig, för jag kan inte förstå hur den skulle kunna bli högre. Den går ju upp över revbenen på utsidan, haha!
Bebbe har i och med detta skaffat sig en ny hobby, ta spjärn mot revbenen och trycka, mmm inte skönt säger jag bara.

Bakade lite rulltårta såhär på kvällskvisten, har tryckt i mig 3 bitar. Proppmätt. Men kom på nu, vart fan får magsäcken plats?? 

 I morgon ska jag hämta vagnen och träffa Tussie en snabbis. Hon ska på banditkvällen på katalin den jäveln. Riktigt avundsjuk, Mustasch spelar!
Men skulle aldrig palla att stå där, inte ens på ren vilja (tror ja)

ps. hur vet att man har stor mage? När den ligger på låren samtidigt som pattarna ligger uppe på den, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar