lördag 30 oktober 2010

Sista helgen i Oktober, på måndag är det November, Burr!

Idag vart det en sovmorgon, Hääärligt! Har tryckt i mig en frukost, jag har hört talas om gravida som har haft svårt att äta i slutet av graviditeten. Är inte drabbad av det kan jag meddela!
Men vågen har stannat upp lite, inte blivit många kg upp senaste veckorna, Bra där!
Kanske stannar runt 20 kg ändå. Det vore väl underbart!

Undrar vad man ska pyssla med idag, tror att jag måste åka hemifrån iallafall. Annars kommer jag börja sortera cd och dvd´s i alfabetisk ordning eller nått. Snacka om att man har fått nuppran ;)

Det var inte så jätte sent igår iallafall, hämtade gubben vid halv tolv, Naaajs.
Han somnade på två röda som vanligt och en annan fick kämpa för att hålla sig kvar i sängen.
Men ville inte vara för elak på han heller eftersom han skulle vara på jobbet halv sju (fy fan).



Lägger upp en bild som hämnd istället, till er som inte vet det så snarkar Emil när han ligger på rygg i ungefär 120 db. Är det nån som har några bra tips på snark bot. Han har testat det mesta på apoteket, utan större framgång. Det tunga kavalleriet behövs här!

Fortfarande lika yrslig idag, det flimmrar nästan lite för ögonen. På måndag ringer jag och frågar om det inte har försvunnit. Nej, frågan var ju vad jag skulle hitte på idag. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar