onsdag 13 oktober 2010

3 dgr med ledighet

Fy fan vad uttråkad jag börjar bli nu. Har haft saker att göra hela tiden, men jag gillar ju lite stress :) Lite rörighet får mig att må bra, nu har man full kontroll och struktur på allt. Nästan iallafall, trodde jag skulle till mvc imorgon men upptäckte av en slump igår att vi hade flyttat tiden till idag. Vart typ glad när jag insåg att jag hade missat nått. Men sån är jag ;)

Pratade med syster igår :) De verkade ha det bra, även fast hon bor i en ungkarlslya. Jossan fast i ett Party, det skulle jag faktiskt vilja se med egna ögon.
De tyckte att de hade kallt där nere 15-20 grader, BURR.
haha, en annan är nöjd om vi kommer upp till Tian.
Hon tyckte att hon hade varit borta i flera månader tror ja, känns nog så när man är borta.
 För en annan är det ju bara vardagen som har knatat på i ett par veckor :)
Hon saknas här hemma det är en sak som är säker iallafall!

Men ni kanske kan hjälpa mig med en sak. Vilken film tänker ni på när ni ser den här bilden ???


Jag syftar kombinationen brunbränd, uggs, skjorta, mössa och solbrillor... White trash looken, TYP!

Ps: den här människan finns på riktigt. Förlåt att objektifierar dig :)

1 kommentar: