måndag 25 oktober 2010

Glöm inte anteckna!!!

Idag vaknade jag inte förns halv tio, Otroooligt!

Loggade in på skype som vanligt och fick ett medelenade av Pappa att jag missat Jossan med några minuter :O (bara för att jag sov)
Men jag lyckades jaga in henne där igen!
Tur! Nu är jag nöjd och glad, det börjar ordna upp sig där borta, på den varma sidan av detta jordklot. De ska flytta in i centrala sydney imorgon, till en skyskrapa.
Ett eget rum men dela toa och kök med 3 par, kostnad för Jossan och Pegah 9000:- svenska kr i månaden. RÅÅÅÅÅÅN, var väl bara förnamnet.
Haha, stackars Pegah höll på att börja gråta när hon hörde kostnaden i svenska kronor. Hon är jobblös.
Jossan ska sälja Seafood, haha hon kommer lukta firre konstant!

Nu när de har en bra adress ska jag fixa julklappar :)
Synd bara att man inte kan skicka mat, då kommer Aussie polisen med pekfingret.

Med andra ord kommer Tomten hitta er iallafall!!


Gubben ligger hemma och snarkar idag, sjuk IGEN. Fy fan vad jobbigt det är när han nyser, han nös konstant i går. Jag höll på att bli vansinnig, det måste vara det mest irriterande ljud som finns. Iallafall Emil nys, jag får rysningar bara jag tänker på det.
haha, nörd jag vet.
Men jag kan inte skylle på graviditeten denna gång, har alltid stört mig hans nysningar.
Hoppas han sover länge så jag slipper höra dom på ett tag!
Jag vet att det låter elakt, men kan inte råfört.

Nej dags att göra sig iordning kanske. Undrar om jag får besök av Löka idag??? måste nog kolla upp det!

OLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar