fredag 3 september 2010

V. 28 och bubblan är spräckt

Hujedamig så fort det går nu! Böt till v 28 idag, bebbe är nu 35 cm lång och väger 1.1 kg. Inte undra på att man börjar bli fet :)
Idag gjorde jag det, spräckte bubblan. Gick in på HM och köpte 2 st bodys med matchande mössor till.
jag var tvungen, hade byggt upp någon spärr i huvudet om att det inte var okej att köpa saker.
Men idag sa till med IF gubben här till höger---> att det var dags. Då är det fanemig dags.

Befinner mig just nu på jobbet, jobbar själv idag. Kollegan var sjuk. har redan avklarat alla våra sysslor så nu är det bara att sitta av tiden. endast 3 timmar kvar.

Var in och skrev mina prov idag, duktigt! satt där 09:05 endast några minuter försenad och började harva sida upp pch sida ner. Sammanlagt båda proven 18 A4 sidor, skrivkramp javisst :)
Sen åkte jag till Emelie och det vart så att jag hängde där hela dagen, orkade inte åka ner på stan. Det var nog vädrets fel. Vem vil bege sig ut i regn och rusk??
Men som sagt mötte upp Emil på gränby och så gjorde vi det...
Ni förstår inte vilket stort steg det är för mig :)



Hör och häpna vad jag har lärt mig, dessa var i omlott modell så att man ska slippa dra den över huvudet.
Duktigt Frida, du har nog lyssnat lite på grannen ändå ;)

Sitter och klickar lite på auktioner på tradera också, herregud vad man kan fastna där!
Budade på en tröja, efter jag lagt mitt bud läste jag infon (typiskt mig). Det visade sig att det var HERR tröja, haha! Dålig smak lilla flicka :/
Jaja, nu har jag högsta bud på den och bud är bindande. Det har vi ju inte missat.
Hoppas nån budar över snart!

Nu ska jag samla ihop det sista sen bege mig ut på lite "ärenden".
PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar