onsdag 8 september 2010

Mag update v.28

Maggen växer och blir större, blir inte klok när jag tänker på att det snart bara är 11 veckor kvar. Kommer hinna bli gigantisk verkligen :) Det är nog en bjässe här inne! Sådan far, sådan son :/



Börjar verkligen bli spänd på vad det är för filur här inne. Just nu är jag inne i den mysigaste gravidperioden. Är inte så stor att det inte går att bete sig, men Bebbe är tillräckligt stor för att man ska känna alla rörelser och man kan få en spark tillbaka om man knackar på. Det har blivit en sorts kontakt mellan oss. Dessutom är det lättare för Emil när han också kan få kontakt utifrån med honom. Ska försöka ta till vara på den här perioden och njuuuta av att röra mig fritt ;)

Nej nu ska jag hoppa i säng. Emil har redan somnat på soffan! Värsta sötnöten ju, han skulle nog döda mig om han visste att jag la upp bilder på när han sover, haha! Men den bjuder jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar