torsdag 16 september 2010

Sörjer

Igår var en konstig dag. Orkade inte åka till skolan och skriva provet, var helt slut efter jobbet. Hade inte blivit nå bra resultat av det inte.
Åkte hem och hämtade upp Mamma och Pappa, skjutsade in dom till Stabby prästgård, uträttaede lite ärenden i stan hem med dom och sen vart bara tack och godnatt Bums i säng.
Fick ju min bettskena igår, haha! Sexig som få med en grän/gul/röd skena i käften hoppade jag i säng.
Kände ju vilket syfte den skulle fylla men just nu vart det bara ännu ett moment som störde sömnen. Dreglade som hund och varje gång jag vaknade så kramp höll jag den i handen. (?)
Så nu är det huvudvärk, upp och kissa och en bettskena. haha, blir nog bra snart! Men det kan ta ett par månader sa tandläkaren :/

Idag så vart det jobb, sista körtturen med s60 och sen in och lämna den på bilfirman. Usch och fy min stackars bil. Den är övergiven. Nu är man billös tills imorgon eftermiddag också.
Kommer verkligen att sakna min skrutt.
Fin bild från i somras :) Tänk att man kan bli så fäst vid TING.

Ska sörja hela kvällen lång och imorgon tills jag får v70. Får tänka på hur mycket fina saker jag kan handla och slänga in i bagaget på den ;)

Nej hej Hopp gummisnopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar