tisdag 28 september 2010

Saknar henne redan, planet kanske vänder i London. Hoppas!

 
Idag har jag vinkat av älskade syster på Arlanda. Hon sitter nog på flygplatsen i London just nu, för att åka vidare till Hong Kong och sen till Sydney. Kommer inte slappna av förns jag vet att de har landat i Sydney imorgon kväll. Jag höll mig från att börja böla ända tills hon försvann bort bakom säkerhetskontrollen. Då började jag storböla, och nu när jag tänker på det börjar jag igen.
Känslan av att inte fysiskt kunna ta på henne på minst 6 månader känns sjukt overklig.
Men fan vad kul hon kommer att ha, hon och Pegah. Är avundsjuk!
Om ni vill följa hennes värld kommer hon att blogga här!

All ork gick ur efter det där, ska fortsätta kolla på Idol och Böla.
Tack gode gud för Skype, utan det hade det aldrig gått att stå ut.
Fattar inte hur människor överlevde förut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar