fredag 24 september 2010

Fredag igen

Det är sjukt hur fort veckorna går nu för tiden. Känns som om det är miljoners saker man ska göra och komma ihåg men jag gör ingenting och kommer inte ihåg nått.
Bra där!

Idag när jag pratade med Mamma i telen så kom hon på mitt i samtalet, att jag skulle ha varit på floating klockan ett. Klockan var nästan halv tre då!
Fick klumpen i magen av att ha gjort nå dåligt och höll på att börja gråta.
Hur kunde jag glömma? Svalde hårt och ringde och bad om ursäkt, hon var så trevlig, skrattade och förstod. Erbjöd dessutom en ny tid nästa fredag, TACK SNÄLLA!
Tur att det finns snälla människor på denna jord, tur att mammor finns som kan hålla reda på en. Visserligen i efterhand men ändå!

Nej, Prio 1 ska bli att sova och ta det lugnt i helgen. Endast mys, inget stress.
Skulle köpa barnvagn idag, men de hade inte kommit än. Tänkte att jag skulle kasta mig dit imorgon istället, men nej det får bli en annan dag.
So what, om vi inte hinner få den innan Bebbe kommer ut, jag tror han överlever!

Nej, nu ska jag och Gubben göra hemmagjord Pizza och ha myskväll. Mjukisbyxorna är redan på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar