lördag 25 september 2010

Redan rastlös

Igår så skulle vi göra pizza, vi låg kvar på soffan säkert en timme till. Sen åkte vi och köpte Pizza istället. Lata!
Jag tog några tuggor, sen lutade jag mig lite åt vänster och tvärslocknade. haha, hann inte ens äta upp.
Vaknade till och då låg Emil också och sov med min rumpa som kudde, slängde ett getöga på klockan 22.15. Väckte Emil och vi stapplade till sängen. Värre än pensionärer!

Emil skulle upp och jobba, efter han åkte så vart jag klarvaken. Hade ju sovit lika länge som jag brukar då. Gick och la mig på soffan och verkligen tvingade mig själv att blunda och försöka somna. Lyckades! vaknade 09.15 igen. Så nu får det vara nog med sova fronten. Det här måste räcka ett par dgr!
Nu är jag tooookrastlös och ska försöka att inte börja städa, tvätta och pyssla. Svårt!
Kanske kan åka hem till Mamma och Pappa istället?!

Är bra jävla sugen på att åka in och köpa barnvagnen också. Relaxing weekend kanske inte är nått för mig ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar