söndag 5 september 2010

Det var den helgen det :/

Fan vad fort helgerna svishar förbi. Upp och jobbe imorgon igen. Idag spenderades dagen på Rimo Mk, Christian fin ju en rallyupplevelse i present. Riktigt kul verkade det vara, skulle också vilja testat.
Vi andra fick umgås på sidan av, vilket var trevligt i ju för sig :)



Vi stod lite långt bort så vi försökte zooma in. Vet inte om vi lyckades.
 Det sötaste var att det var diplomutdelning efter. Bara vuxna karlar nästan, haha!
Christian lovade att förvara sitt ovanför sängen ;)

På hemvägen svängde jag förbi med den där förbannade Aleris nyckeln, så det var gjort iallafall.
Bra att Notera det här i, om  nån ifrågasätter mig.
Fattar inte varför de skulle ha tillbaka den, de hade ju bytt lås överallt nästan.
Tur att det finns olåsta bakvägar ;)

Stannade och handlade lite Taco grejer, vi i princip kastade i oss det. Sjukt hungriga :)
Jag var helt livrädd att jag skulle bli utna mat därborta, så jag packade väskan full med matsäck.
Tur var väl det, för det tog sin lilla stund det där.

Nej, fy fan vad skööönt det ska bli att krama kudden. Får min bettskena på Tisdag, hoppas det inte tar så lång tid innan den hjälper. Kvaliten på sömnen är inte den bästa och de börjar ta ut sin rätt nu.
3,5 vecka med piss sömn :/

Njut av söndagkvällen nu för den är snart över, mohaha!

Ps: imorgon blir det förhoppningsvis Minx naglar hos Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar