lördag 25 september 2010

Spöken, troll och en och annan yxmördare

Jag kanske chockerar alla genom att faktiskt vara vaken. Klockan är ändå efter 11!
Är ganska precis hemkommen från Farbror med familj, där det bjöds på middag och dessert.
Lyckades att inte vräka i mig av desserten, duktigt!

Det är bara jag och Bebbe hemma, Emil svänger sin lurviga. Eller åtminstone så sitter han på en stol och tränar vänsterarmen. Hoppas på att det är en hyffsad stilig karl man får hem, annars spelar det ingen roll vart man försöker sova i huset. Hans snarkningar tränger igenom allt :)

Jag är sjukt dålig på att sova själv, Konstigt? Sitter ju helt själv mitt ute i mörka skogen, man vet aldrig om det är någon yxmördare som får punktering precis utanför för oss och ingen kommer höra mig skrika! (jag är sjuk, jag vet).
Sitter och jagar upp mig så också, haha!
Men nu är jag faktiskt så jävla trött att inte ens en yxmördare kan stoppa mig, dessutom har jag ju slagträt under sängen.
Ja jag har faktiskt det, måste ju kunna försvara mig utifall att.
Emil tycker att han ska ha det på sin sida, men det spelar ingen roll brukar jag säga innan du hinner vakna så har jag blivit styckad i 1x1 cm stora bitar, precis bredvid i sängen.
Om inte annat kan jag andvända slagträt på dig, så att du vaknar och kan hjälpa till att försvara oss :p

Nej nu är jag jävligt trött, svamlar som aldrig förr!
 Transformers på Televisionan, ska nog glo på det så somnar man efter 35 sekunder för att det är så jävla dåligt! NATTI NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar