onsdag 8 september 2010

Idag är jag imponerad av mig själv.

Nu har man hunnit klart med alla uppgifter mer än en vecka i förväg. Fy fan vad jag är bra :)
Men känner mig sjukt motiverad nu när det är så lite kvar att göra. Endast en 50 p kurs och sen en halvkurs på 100 p kvar, FAB! Sen har man avslutad gymnasiet för andra gången, kanske ska ut och sjunga på Uppsala gator "För jag har tagit studenten (igen)".  Eller inte!

Hoppas på att hitta någon bra kurs att hoppa på tills i vår eller nästa höst om jag blir hemma ett tag. Jag är ju så bra på att plugga så tänkte fortsätta med det ett tag. Har funderat att gå mot biståndshandläggare, det skulle passa mig :)

Nu ska jag laga lite Köttbullar och stuvade makaroner, namnam. Barnslig mat, det är min melodi! Gucka mucka med inspiration från typ asien, Nej Tack! Kan tycka att svartpeppar är för starkt ibland, haha! Tur att Emil äter allt (utom fiskbullar), en till kräsen hade inte fungerat.

Är så glad att jag är klar med uppgifterna att jag tror jag ska slå till på en storstädning efter maten. Bara för att göra dagen ultimat i nyttighets syfte!
Ja men just ja är nog extra glad eftersom Emil fick till att faktiskt jobba är hemma idag.
Några punkter blir defintivt avcheckade ikväll!

Tjollahopp tjollaHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar