fredag 10 september 2010

FRIDA-y

Godmorgon, sitter på jobbet med tandpetare i glogluggarna känner mig som den sista bruna bananen. Jävligt sliten!
Har inte extremt mycket i kalendern, skööönt! Ska iväg till mvc om en stund, lyssna på hjärtat och mäta mage :) Det är mys iallafall!
Slutar dessutom vid 12.30 idag, woop! Men tjejerna skulle träffas vid 16:00 och fika så får väl krampa mig kvar ett tag i "stan".
Igår vart det mat med jobbet, vi sjöng "ja må hon leva", diskuterade politik (sd) och försökte vara allmänt trevliga/roliga. Inga skandaler, tur där. Har varit lugnt på den fronten sen Chief började lägga dessa middagar på vardagar, vad försöker hon säga?
Annars har vi haft lite tallande under bordet och fyllesvinande över lag ;) Det bästa är att jag har alltid lyckats hålla mig nykter på dessa tillställningar och bara fått beskåda, haha! Älskar när man får ge den där minen på måndagmorgon- jag vet- att du vet- att jag vet!

Önskar att jag kunde hinka kaffe som förr, skulle behöva minst nio koppar till för att bli Pepp på den dag!

pst: Bebbe far omkring just nu så att magen ser ut som hela havet stormar, Älskart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar