tisdag 14 september 2010

Godis-Ikea-Bil-mat

Hallu, sitter och trycker i mig lösgodis på jobbet, Känner mig extremt sund idag. Vet inte vad jag ska skylla på denna gång? Slut på anledningar :/ Men gott är det!

Lyckades få med mig Emul in till Ikea igår, men så värst mkt shopping vart det inte. Han måste fundera så fasansfullt länge. Not my style!
Men nu har jag vi kollat ut lite grejer som ska inhandlas til barnrummet. Om måttena passar in, mkt viktigt att MÄTA allt innan. Ni hör ju kanske att det inte är min mening det där. Men jag antar att det är nån som är förnuftig av oss. Ska upprepa en konversation vi hade direkt när vi kom ut i bilen-

E- (andas ut) jag överlevde nästan, jag hade dött om det inte vore för köttbullarna.
F- Du kommer behöva följa med igen när vi ska handla allt, jag kommer inte orka bära.
E- Men då kan väl jag åka själv, så går det fort.
F- ??
E- ja om vi skriver en lista innan...
F- Snacka om att förstöra halva nöjet, jag vill ju också vara med.
E-??

Inga vidare kommentarer behövs

Idag så fick jag skjuts in till jobbe, får se om bilhandlarn tar in bilen idag eller imorgon. Kommer nog att gråta en skvätt. Men men.. det är säker lika roligt att åka v. 70 med BEIGE inredning. Nej usch stackars bil, jag måste ge den en ärlig chans :)

Nu börjar det lukta mat här, ska nog se till att mina pannkakor är varma inom en snar framtid!

3 kommentarer:

  1. HAHA! Jag kan inte annat än skratta åt er! Men kan hålla med Emil att man bör mäta innan så man inte köper och sen passar det inte! MÄT innan annars så ni vet vad för marginaler ni har att röra er på (oj, vad vuxet det lät :) ) så ni inte måste lämna tillbaka sen..

    Hoppas du mår bra och lillen i magen med!

    SvaraRadera
  2. Jag lovar vi ska Mäta ;)
    Vi mår bra, är trötta bara. All enregi går åt till att klara av att jobba för tilfället.
    Hur är allt med er?

    SvaraRadera
  3. Med oss är allt bara bra!
    Jobba inte ihjäl dig bara. Det är viktigt att lyssna på kroppen. Orkar man inte - så orkar man inte!

    Var rädda om er!

    SvaraRadera