fredag 10 september 2010

P R O

Ligger döööd på soffan. Fick inte i mig Pizzan jag hade köpt till middag, hälsbrännan förstörde liksom hela upplevelsen. Måste verkligen börja planera måltiderna lite mer!
Känner mig otroligt jävla gravid, kanske för att jag har haft sammandragningar den senaste timmen :/
Ska läsa för Emil om den nya veckan, vi brukar alltid göra det på Lördagmornar annars, när vi myserfrukost. Men nu ska han jobba imorgon, buuuu för honom.

Försöker hitta en bil som faller båda i smaken, det är svårt ska jag säga. Vi har aningens olika krav!
Så om nån vet en bra Kombi till salu så hör av er. Ej saab för då måste jag hitta en ny Karl och dem kan man inte söka efter på blocket ;)

Nej, ska nog ge upp denna dag. Nya friska tag imorgon.

pst: jätte mysig fika med Sara och Linda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar