torsdag 2 september 2010

Ännu en gång mys i soffan!



Vi kör en favorit i precis idag. Emil är på väg hem från jobbet, så jag har dukat fram, tänt ljus och gjort mysigt. Det som saknas är mig själv i nått sexigt. Men den biten hoppar vi över, känner mig oerhört vad ska jag säga, Såå långt ifrån sexig man kan komma iallfall. Jag och Tussie har diskuterat mina fettotuttar idag, alltså hahaha!

Imorgon ser jag min sovmorgon försvinna iväg, har nämligen råpluggat till mina prov imorgon. Med start 09:00. Så en timme blir det ju åtminstone :) Har skumläst igenom böckerna när jag kom hem från jobbet idag. Det brukar gå bra även fast jag inte tokpluggat, hoppas på det imorgon också!
Är nog lagom klar till lunch, hoppas på att möta upp Tussie & Anna kanske svänga förbi sjuklingen Emelie igen. Börjar ju jobba 16.30 så ska roa mig fram tills dess.

Nu MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar