söndag 19 september 2010

Önskar att jag kunde tänka på annat än sånt som går att stoppa i munnen-Tugga och svälja!

Tillbaka till soffan, har inte varit lika produktiv som planerat med bättre än förväntat iallfall. Emil har gjutit och jag har servat :) En sväng till Wikdagen, där jag nog var den mest oestetiska som entrade stället. Ni som har varit hemma hos oss vet ju Emils hemliga gen ;)
Sen åkte vi och röstade såklart, vill inte höra om några slappfisar som inte röstade, buuu på er!
Vet man inte så röstar man blankt, hör sen.

Har mat i min skalle hela tiden, sitter nu och tänker på vad man kan göra för gott med kycklingklubborna jag tog fram nyss. Ska nog leta reda på nå smarrigt recept.
Medan ska jag äta upp de sista kolorna, namnam!



Slänger upp en bild på vårt extremt familjevänliga åk. Än är jag lite neggo :P


Har fastnat en låt på huvudet, I like to move it, move it...
Jävligt irriterande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar