lördag 4 september 2010

...koko som en Gök, KOKO!

Hallu, inte vart det någon låång sovmorgon idag inte. Fast jag deckade säkert runt 22:00 i soffan. Så sovtimmarna var det inge fel på.

Jag har fått Dille, drömde skitmärkliga drömmar inatt. Vaknar helt svettig och stressad. Det är graviditet/förlossning/barn som spökar. Börjar svettas nu bara jag tänker på det.
Är helt jävla livrädd,! Vet inte om det är för att jag insett, att jag inte har en jävla susning om vad fan jag gett mig inpå. Det är skitspännande visserligen och jag ler samtidigt som jag skakar.
 Det beror väl på att det närmar sig nu, och fort går det!
Jag tyckte  inte det var längesen som jag var på ultraljudet i v.18, det är ungefär lika långt till födseln som från v.18 fram tills nu.  woooa!

Jag lovar att jag har fjärilar i magen, ska jag ha det i ytterliggare 12 veckor , eller?

Jaja, nog tjatat om det. Idag ska jag in och flörta med bilförsäljare. Har ínte testat hur lätt det är flörta med  en gravidmage, hm?
Måste få ett bra pris för Bilen, sen vet jag inte om jag ångrat mig. Hittade en fin v.70 igår.
 En lite äldre som höll sig precis under 100.00:- Skulle kännas bättre om man inte behöver vara lika rädd om bilen tänker jag. Den andra som vi tänkt är ju sprittny, kommer ju få dåndimpen om man ska hålla den fräsch hela tiden. Har ju trivits förbannat jävla bra med s.60, som vanligt ett DILEMMA!

Nej usch vad tråkig jag känner mig. Äta frukost, rulla upp pappiljotterna och doppa fejset i puderdosan så får vi se vad det blir!

1 kommentar:

  1. Kvinnor har fött barn i all evighet, du kommer oxå klara det!! (men jag kommer säkert bli lika skraj ja me som du när det börjar närma sig...haha)

    Som min mamma säger "man får en fin belöning tillslut" och hon har fött 5 barn. Hur svårt kan det vara lixom?!:)

    Har ni kikat på nån vagn ännu då??

    SvaraRadera