tisdag 7 september 2010

Öppnade brevis och jag trodde "det" låg där!

Halluuu, sitter och "pluggar" :) har inte blivit så effektivt än men jag ska göra en uppgift idag hade jag tänkt.
Men just nu sitter jag och kollar in lite bebiskläder, men det är svårt allt är ju super gulligt bara för att det är så litet.

Idag så låg det ett brev från FK i brevlådan när jag kom hem. men vart grundlurad, innehöll bekräftan på min inkomst, buhu!
Ringde dit och tänkte att jag skulle bli klokare , men fick samma underbara svar; vi kan inte se det på datorn eftersom havandeskapspenningen fortfarande bedöms manuellt.
Så jääävla typiskt! Nu mina vänner är jag STRESSAD!
Men hon lovade att jag skulle ha svar innan 27 september, så lugnande :)
hade jag vetat om detta innan hade jag propsat på att få moderskapsbeviset tidigare. Jävla barnmorska!
Så till alla er andra, begå inte mitt misstag. Begär ut beviset så fort ni kan!!!!

Nej nu ska min hjärna engagera sig i detta:

Välj ut minst 4 olika behandlingsmetoder inom ramen för socialt behandlingsarbete. De metoder du väljer ska rikta sig till minst tre olika former av sociala problem. Beskriv metoderna och diskutera dem i din text. I ditt svar ska det framgå att du har kunskaper om de behov som aktuell målgrupp för respektive behandlingsmetod har.

Mycket intressant ;)

just ja ikväll blir det blodpudding till middag, fy fan säger jag bara får se hur detta slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar