torsdag 23 september 2010

Besked från Fk- äntligen

                 

Det var den dagen det. Åkte punkligt vid fem från jobbet, kom hem och hämtade upp Emil in och kollade på barnvagnar.
 Det blir en ny iallafall, Drygt som faen att leta begagnad. Så i det här fallet är det jag som lättar på plånboken och slår till på en ny.
då kan jag välja precis som jag vill själv!
Det blir en Classic från Brio, så att den inte blir omodern till Bebbe2.
Haha, ni skulle sett Emil idag när jag sa att vi kunde ha kvar den till nästa barn.
NÄSTA?
Ja, sa jag. vill du inte ha fler barn med mig?
(tystnad) (tystnad) (tystnad)
Jo det vill jag. Men kan vi vänta minst 8 år?

Stackarn, har inte ens kommit över svettningarna till att bli Pappa första gången innan han inser att han kommer behöva gå igenom det en gång till :P

Sen åkte vi och handlade på Maxi, såg att de öppnade Coop idag. EN helvetes jävla massa folk, huvva!
Jag väger numera 77 pannor och sprang förbi lösviktsgodiset för 4.90/h mot utcheckningen ska jag säga.
Detta duger inte, kommer sluta på 25 kg upp. Det är ju sjukt, tackar gudarna för att jag är lång så det har lite att sprida ut sig på :)

Idag fick jag brev från FK, det blidde ingen havandeskapspenning för mig. Märkligt märkligt!
Men jag orkar inte lägga nå mer Energi på den skiten nu!
Jobbar på tills jag inte orkar längre, sen tackar jag för mig. Är inte svårare än så egentligen!
Jag måste lära mig att slappna av och inse att allt inte går att planera. I mitt privatliv kan jag vara så (är konstant oplanerad snarare), men jag har svårt att skyffla över jobb på min kollegor. Men som sagt nu har ju min vikarie börjat så det känns mycket bättre!
Intresse klubben kan anteckna detta, Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar