fredag 18 mars 2011

Jag lyfter på tröjan dagen till ära :)

Inspirerad av Emely, snart är vi tighta :p

Japp, till alla er som undrar vad som händer med kroppen efter en graviditet och en förlossning och inte minst dåligt ätande, sömnbrist och lite galloperation.
Japp det är dags att visa upp kaggen :)
Jag skäms absolut inte, det är väldigt sällan som jag skäms för min kropp.
Med undantag för min obefintliga bröst som under "tonåren" orskade mkt drama i mitt liv. Haha men vem har inte nått??
Börjar förlika mig med tanken på deras noll existens.
Inte ens en grav/amning fick dom större.
Ja jag hoppades på ett mirakel..

I allafall, varsågod :)

Med tröja på, syns ingen skillnad från innan. Har ju alltid haft min "bulle".






Tröja upp, skinnet är fortfarande slappt och midjan är förflyttad lite uppåt vilket är typiskt för att man varit gravid. Jag har kvar mkt av svanken också!






Framifrån, ingen chock direkt.
Naveln har ändrat utseende antagligen från grav. Och att jag har ett ingångshål från operation precis i nederkanten.






Tyvär så försvinner inte hormonranden huxflux. Speciellt inte min eftersom jag hade sån kraftig. Den gick ju genom naveln också så huden i naveln är extra mörk.







Japp det var det :)

Nu är det dags att börja ta tag i träning och annan kroppsvård :)
Sjukt att för 3 månader låg jag med värkar och magen såg ut såhär..
Kolla här


- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar