tisdag 22 mars 2011

Det artar sig

Jaha igår låg man och vände och vred sig i sängen, klockan vart ett och jag blev mer irriterad eftersom det närmade sig nattmatningen.
Men måste ha somnat till slut för att jag vaknar av att Emil går upp.
Han ska till jobbet och är stressad (sen som vanligt) och säger att Ralf är vaken och hungrig.
Tog bara fem sekunder efter det så tokskrek han.
Jag sprang upp och gjorde en flaska och då först slog det mig
MEN VÄNTA NU.
Wiiihooo ingen nattmatning :D
Sen åt han och somnade om och jag tänkte det är ingen ide att jag lägger mig igen för han kommer nog inte sova länge, ska ändå vara på friskis vid tio.
MEN jag somnade om ändå och vaknade med ett ryck kvart i åtta.
Herregud, what is going on?
Ska vi få sova igen?

Nej, törs inte tänka tanken än.
Det verkar vara bra för att vara sant. Vi får se hur denna natt blir!

Men sen stressade vi iväg till mammacore och det gick bra.
Betyg godkänt, men fyyyfaaan vad ofittad man är. Ett skämt!
Men ska jag vara helt ärlig så vsr jag inte ensam, skönt.

Raffe sov mest, vaknade till och fick en chock när han såg alla tanter som skuttade runt.
Men han har fortfarande svårt att äta sådär ute, det är jätte synd för han blir så förtvivlad och ledsen han också.
Så det svåraste var faktiskt att få till dushningen efteråt, men vi kom iväg strax innan tolv.
Så nästan 1 timme innan åkte vi hemifrån, 1 timme träning och 1 timme efteråt, om jag hade åkt direkt hem hade jag vart hemma till halv ett.
Mycket jobb för 1 ynka timmes träning...
Men men det var det värt ;)

Vi åkte hem till Emely som bjöd på kaffe och Såå jävla goda smörgåsar, skagen och ägg.
Sjukt gott var det, måste inhandlas!!!
Hennes mage såg mindre ut, hoppas det betyder att Bebis sjunkit ner riktigt jävla ordentligt så att kanske vattnet går, eller?
Usch det är verkligen inte kul att gå sådär, men hon verkar inte vara lika bitter som jag var.
Men det är bra det, vad ska man göra åt saken liksom.

När vi kom hem hade vi översvämning i rörena, så Niklas fick komma hit och akutgräva ett dike. Så nu är det löst också.

Vad som helst kan hända när man har hus. Det blir man påmind om lite titt som tätt.

Bilder från idag...













Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar