torsdag 24 mars 2011

Me

Jag är så sjukt oinspirerad vad det gäller mig själv och mitt utseende just nu.
Skulle behöva ett par spa behandlingar och en ny garderob och en personlig make up artist.
Men vem vill inte det?

Det är som man glömt hur man var innan. Jag tycker att jag bara har jeans och tröjor på mig.
Men bara för att man känner sig sunkig så skulle inte ens en galaklänning pigga upp.






En liten historia från i morse.
Jag sitter i köket och utanför flyger min stolsdyna förbi.
Jävlar tänkte jag och kastade på mig Emils gympaskor och sprang ut. Hade för övrigt inga strumpor på mig.
Dynan for upp mot grannen och ut på åkern och jag efter.
Sprang kanske 3 meter på skaren sen sa det brak och jag föll igenom. Tappade ena skon, jävligt kallt.
Tror ni jag gav upp!!
Tog några steg till och trampade igenom varje steg.
Till slut fastnade skorna hela tiden och jag fick ge upp och vända om.
Barfota trampade jag igenom hela vägen tillbaka.
Satans ont, den är ju skithård snön och iskall.

Så nu har jag sår på hela fötterna och en dyna mindre :(

Men å andra sidan vilken syn för grannen. Den bjuder jag på!!

Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar