söndag 6 mars 2011

Heipa

Ja nu ligger man på sofflocket igen!!! Älskar att slappa, hur ska jag någonsin bli fittad??
Det roliga är att jag inbillar mig att jag var det innan jag vart gravid, äääh va. Nej frida du har varit en soffpotatis de senaste 6 åren ;)

Apropå det, tänkte efter när jag slutade med innebandyn. När jag var 16, det är ju inte så längesen tänker man.
Joo, det är snart 7 år sen. Fy fan vad tiden går.
Samtidigt som man tänker att det är en evighet sen man börja gymnasiet, eller hur tänker ni???

Nu blir bigbrother, så jävla fjantigt att fastna i detta skitprogram. Men hjärntvättad som man är, så slog man ju över till elvan nyss, blööö!!!

Lilla älskot sussar sött iallfall :)

Igår btw hade vi sällskap av Johan, Maria och Erik till middagen. Munnarna tycks aldrig sluta röra på sig, snacksaliga som vi är :)
Men det vart en tidig kväll trots allt. Hur skönt som helst i morse.
Sen vart det en promenad och ett besök nere i Lunda.
Ralf fick paket också.
Så fiiiina byxor och tröja, i gubbmodell :)
Ska visa imorgon. Han kommer vara så söt i dom.

Fick en bebismassageolja, så R badade och sen massera jag honom över hela kroppen och drygt en timme började han bajsa och det verkade ALDRIG ta slut.
Helt sjukt mycket bajs, måste ha vart så skönt att få ut det.
Så fler massagestunder blur det garanterat ;)

Det blir en bild på älskot som vanligt, som han sover just nu!





- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar