torsdag 17 mars 2011

3 månader

Idag har jag visat upp hugget på min "efter-efterkontroll"..
Allt var frid och fröjd där :)
Tur hade ett mardröms scenario framför mig!!
Preventivmedel, check också!!!
Inga syskon än ;)

Sen tog vi fika hos Tussie.
Hon fixade lite turkiskyoghurt, honung, valnötter och kiwi..
Det var sjuuuukt gott!!!
Min mun gick som vanligt, hehe!

Sen tillbaka till Flogsta för en 3 månaders kontroll av Raffe.
Han blir 3 månader imorgon, OHMYGOD¡
Dessutom vaccination :(
Två sprutor i varsitt lår och sen gallskrik.
Såklart, måste göra pittigt ont.
Vi vägde och mätte 7150 g och 63,5 cm...
Haha seriöst, när ska det lugna ner sig ??
Det måste det snart så han hinner växa mentalt också :)

Inte undra på att han växer ur alla kläder huxflux.
För 2 veckor sen vägde han ju 6450 g och var 61,5 cm...
2 veckor sen bara!!!!

Nu sover han sött i allafall, lilla gosegrisen min :)

Eller nej nu vakna han.. Hejsvejs!


- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar