onsdag 9 mars 2011

Fiiiiifaaaan

Min bebis har vart låååångt ifrån lycklig idag. Det värsta är att jag inte vet vad som är fel helt plötsligt!! Försöker med allt men inget hjälper. Eller det verkar vara olika saker som hjälper hela tiden. Finns ingen logik i det hela!
Trött som fan!!! Och mens helvette också, fick seriöst tårar i ögonen när Micke sa att jag såg gammal ut.
Stod och kolla mig i spegeln och ja han har ju rätt.
Hinner inte direkt ta hand om mig själv eller jag prioriterar bort det kanske jag ska säga.
Fattar inte varför jag är så trött heller. Det är nog mer energbrist!!

Äh nog om det, finns definitivt människor som har det värre!

Hoppas på en bättre dag i morgon, pleeeease!!!

Fick lite barnkläder shoppat idag i allafall medan älskot sov.
Oavsett humör så kommer han ha söta kläder på sig imorgon.

Hejhej

- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar